måndag 6 oktober 2008






Vi hann inte hälsa på faffa igår, jocke var och bytte olja på bilen...tog lite tid eftersom dom inte var så säkra på sin sak=)
Idag har Jocke varit hemma, vi har varit ute och busat på morgonen sen bara varit hemma och myst.
Mamma kom och käkade lunch med oss.
Nu ligger hjärtat och sover, jag har städat och Jocke och Alex spelar som vanligt=)
I mårn börjar jag jobba på allvar, känns lite nervöst, men det ska bli roligt också, bara vi får byta dagis så kommer det nog kännas bättre.
Nu tror jag min skrutt vaknar.
Ha det bra!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Byta dagis? Trivs ni inte där han går nu lr? Vart är det han blev inskolad då?

Anonym sa...

Oj.. glömde skriva mitt namn på den första kommentaren.

Mamma till Melvin & Madicken sa...

Jaa de vore ju jätte roligt! =) De är bara att komma hit de så får dom leka lite barnen =)

Anonym sa...

va det någon som hade ätit köttfärsås o spagetti?? såg så ut iaf.. hihihii.

Kram sofia

Anonym sa...

Byta dagis? vad är felet?...Hoppas allt ebra/bättre annars! Kram

Anonym sa...

Kusbölingar är stenar som man gör ögon o så på..
Mamma gör välkommen skyltar med etta på.. ha haaa
det e väll nå hallen/ovikens påhitt.. ha haaa..
ja jag tycker att det e rologt att kunna läsa din blogg igen.. =)
Allt e bara bra med oss, själv då??

Kramar

Anonym sa...

Ok.. Min yngsta lillebror gick på Täppan, men det var juh några år sedan. Så du trivs alltså inte med den dagiset? Hoppas ni får möjlighet att byta då. Hur är det när man skolar in barn på dagis, får man kika runt på alla, eller får man finna sig i att ta den plats som är ledig bara?

Mamma till Melvin & Madicken sa...

Ja de får ni göra =)
Kan tänka mig att de känns som om att dom blir så mycket äldre då dom går. Jag tycker Melvin känns så himla stooor nu när han kan ta något steg och ställa sig själv och allt!

Anonym sa...

Hej! Hade inte ni Kråkguldet? Vilket dagis ska ni byta till. Mira går på Polisvillan, där är de hur gulliga som helst. Hoppas att allt är bra annars. Kram Hanna