tisdag 7 oktober 2008

Första dagen på jobbet gick jättebra, och det var såå underbart att få hämta min lilla älskling när jag slutade=) ville bara pussa på honom hela vägen hem.

Jag vet inte riktigt varför jag vill byta dagis egentligen, började fundera efter alla kommentarer och jag tror att det sitter i mig...jag vill nog inte lämna bort Lucas på något dagis alls egentligen, JAG har nog seperations-ångest.
Fick lite dåligt samvete över att klanka ner på dagis så där, dom gör ett jättebra jobb och med tiden kanske det känns bättre.

Igår hade jag och Lucas bakdag, Lucas kladdade med kaksmet och jag gjorde ett tappert försök att få ner smeten i muffinsformarna medans Lucas stoppade det i munnen ist=)
Men det blev fina och goda muffins, Lucas blev väldig fascinerad över att smeten blev goda bullar till slut=)
Nu ska jag och min underbara man titta på Heroes.


äter muffins

så skön stil=)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Hoppas allt är bra med er! Brukar läsa din blogg då och då, så man håller sig lite uppdaterad :) Läste att du funderar på att byta dagis...Täppan visst är det det som ligger alldeles ovanför Kvarnback?? Isf har jag jobbat där lite innan jag flyttade. Inte för att vara neg. men jag förstår dina funderingar. Jag som vikarie trivdes inte heller där, för att jag tyckte att dom jobbade så konstigt och resonerade så märkligt. Det första jag tänkte var att där skulle jag absolut inte vilja ha mina barn. Nu är detta ifs drygt två år sedan så mkt kan ju ha hänt. Men så tyckte jag då iaf. Hoppas jag inte satt för mkt griller i huvet på dig, men samtidigt kan jag inte låta bli att berätta ur min synvinkel, jag som ändå jobbat lite där. Hälsa Jocke och Lucas. Kram kram /Erika Lundh

Anonym sa...

vilka sköna bilder på Lucas.. ha haa.. han e lite lik pappa tror jag.. ha haaa.. Hoppas att allt e bra..
kramar sofia

Anonym sa...

Vilken hårding!