söndag 19 oktober 2008

Jobbar delad tur idag, 7-10:30 sen 15:45-21:45, segt att behöva gå tillbaka och jobba när man kommit hem och slappnat av, men sen är jag ju ledig måndag iaf.
Vi skulle byta till vinterdäck idag, men inget svar hos min älskade farfar så då kommer vi ju inte in i garaget.
Annars har vi inte gjort så mycket, Lucas har varit lite tussig senaste dagarna, tydligen nåt dagisvirus.
Igår var Zandra, Putte och jenna här, våran data la av så Putte kom och lagade lite och jag fick surra lite med Zandra och snusa bebis.
Man blir ju så sugen på en liten till när jenna är här=)
Nu ska jag vila en stund innan det blir jobba igen.
Ha de bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

hejsan!
Gud vilket segt pass du hade idag då..
finns det nå värre än att behöva jobba delad tur.. (Inom jobb världen då alltså).. =)..
det gör inget att du inte svarar på kommentarer.. jag fortsätter att kommentera jag.. hihiii..

//kram Sofia