fredag 10 oktober 2008

Äntligen en ledig dag i mårn, ska bli så skönt att få vara med mina fina hela dagen.
Har flitt undan tvätt och allt skit som man måste göra nu ikväll, så i mårn tänkte jag bara va`...
Man hinner inte mycket nu för tiden, och jag tyckte man hade fullt upp när man va mammaledig, nu ska man hämta på dagis, hem och laga mat, diska undan, hinna umgås och och kramas med familjen, natta lillkorven, dricka en kaffe,surfa runt på internet, bums i säng så man hinner sova några timmar innan nästa dag börjar...suck!
Ja det är ju så för alla, men trist att man har så lite tid för varandra.
Nu ska jag kramas med min tv-spels-nörd till sambo om han kan slita sig från tv:n några minuter, sen ska jag krypa ner och somna till någon dålig film...
Sov sött!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du fick lite mys av din karl...
snygg bild på dig oxåå... =)..
Hoppas ni får/fick en trevlig dag tillsammans..
Kram sofia

Sandra sa...

Känns så trist att dagarna går så fort och att man inte hinner göra allt man vill. Allt bra annars?