tisdag 28 oktober 2008

Igår sa Jocke så här: risken finns ju att Lucas vaknar jäättetidigt och saknar sin tutte utan att somna om, du kommer kliva upp koka kaffe och vara jättetrött.
Jo, han vaknade 5 i morse och skrek efter sin tutte, jag hasade mig upp, kokade kaffe och var jättetrött=)
Men jag vet ju inte om han hade vaknat endå, men jag tyckte så synd om han så jag gav han tutten...ja jag vet, hönsmamma=)
När jag frågade Lucas om han ville gå på dagis i morse så kastade han sig mot dörren och skulle ut, hämtade kläderna så jag skulle klä på honom, roligt att han tycker om dagis iaf=)

Jag ska snart iväg och jobba, Jocke har precis åkt på dagis med lilleman.
Första snön gick vi se idag också, det var lite, men jag hoppas det kommer mer snart.
Jag längtar efter helg nu, ledig fre, lö och sö, hur skönt som helst!
Ska iväg till stan och handla lite som kan behövas.
Nu ska jag dricka lite mer kaffe så man vaknar till, sen blir det att skutta iväg på jobbet.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: