fredag 31 oktober 2008

Jag borde vara utvilad idag egentligen, somnade 17 igår och sov till 6 i morse=) väl behövligt tydligen, men inte är jag så jäkla pigg endå.
I morse var jag och Lucas på gympa, hur roligt som helst, han fick springa runt och göra sig av med energi och jag kunde sitta och surra utan att jaga honom överallt.
Men sen blev han helt slut, fick knappt i sig lunchen utan att somna=) men nu ligger han och sussar ute på ballkongen.
Jag ska städa är det tänkt, men hamnade här ist som vanligt=) men nu ska jag poppa lite Amy MacDonald och ta tag i våran lopplåda.
Ha de gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj jävlar.. det var rejält många timmars sömn det. Herregud. Hahah. Gjorde något liknande jag med för många år sen, efter dans på näset en midsommar; kom hem vid 2-tiden, gick till sängs. Sov till 17 på dagen hahah.