onsdag 1 oktober 2008

mitt hjärta

Var ett tag sen jag skrev nåt sist, har jobbat några nätter och får inte tiden att räcka till då.
Har hänt massa tråkigheter och allt känns lite tungt just nu, vill bara få vara med min älskade familj.
Just nu ligger Lucas och surrar för fullt, han var så trött när han la sig, men nu ligger han och pratar för fullt med sina nallar ist.
Inga fler nätter blir det nu, börjar på schema på tisdag, tills dess ska jag bara njuta av att vara hemma med Lucas.
Funderar på att sluta blogga, känns helt meningslöst...fast det mesta känns ganska meningslöst just nu.

Lite bilder från förra helgen


1 kommentar:

Anonym sa...

va fina kort..!! =)
varför känns det inge bra då.. =/

Jag hoppas iaf att du fortsätter att blogga...
Så nu när jag äntligen har fått en dator att jag kan kommentera o läsa hur det är med "Min *Gamla* Huligan" från krokom.. =)

Många kramar Sofia