måndag 27 oktober 2008


Har precis lagt Lucas..UTAN tutten!
Han satt i soffan och hade precis ätit välling, fick tutten och kastade som vanligt i väg den och väntade på att vi skulle plocka upp den.
Men nu har vi kastat bort tutten sa jag, han grinade och såg helt förstörd ut, men efter några sekunder var det som om han glömt bort den.
Så vi provade att lägga honom utan tutten, och nu verkar det som om han sover=)
Ja det var väl inte så intressant för er kanske, men jag blev så jäkla stolt över min stora kille=)inte minsta pip eller tjat efter tutten heller.

Han blir smartare och smartare för varje dag, lär sig så mycket hela tiden.
Går och slänger sin blöja efter sig, visar mer och mer vad han vill göra och vill ha, om man bara fick stanna tiden en liten stund.
Men stolt är jag och måste få skryta lite om min lilla prins<3

Dagen har spenderats på jobbet som vanligt, större delen av dagen har jag suttit i en bil.
Men det är skönt de också ibland.
Jocke ska på sin jobb-intervju i mårn, hoppas verkligen att dom är intresserade.
Just nu håller han på att tvätta sina skor med klorin, men tydligen visste han inte att klorin inte ska hamna på kläderna...går det här att ta bort? eee...nae det är blekt nu...jaha, jag trodde man kunde tvätta bort det..=) sötnöt!
Nu är jag trött...trött, men lycklig! ska göra lite te och mysa framför tv:n.

3 kommentarer:

Anonym sa...

fiin du är!

Mamma till Melvin & Madicken sa...

Vilken duktigt kille =) Visst går de föööör fort! Man skulle verkligen vilja stanna tiden lite! Kram

Anonym sa...

Klart man ska skryta över sina duktiga barn! Kommer jag med göra i framtiden =)