måndag 20 oktober 2008

Känner mig lite ängslig nu när jag inser att jag snart tittat klart på 4 säsonger House...ska jag göra nu då?=)
Nu ska jag lägga mig och läsa en bok...var nog snart 2 år sedan det hände, jag som alltid älskat att läsa, men sedan jag fick Lucas har det inte funnits varken tid eller ork.
Men nu ska jag ta tag i Isfolket-serien igen, har tagit mig halvvägs, men måste nog läsa några av böckerna igen så jag kommer ihåg vart jag slutade.
Ska skriva ett brev till min älskade pappa och lämna på graven på söndag när vi ska på dopet av min lilla kusin.
Måste ta mod till mig och besöka graven, fixa fint inför vintern och övervinna ångesten över att åka dit.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kommer att fixa det Alexandra!
Du är en väldigt stark person,
bara du tror på dig själv..

Kram Sofia