lördag 11 oktober 2008

Har haft en helt underbar dag idag, var länge sen allt kändes såå bra som det gör nu.
Vi var ute hela morgonen med Sam, hanna, och Anders, Lucas och sam lekte i parken, var så roligt att dom börjat leka med varandra på riktigt nu.
Sen gick vi hem och käkade lunch, småkillarna sov en stund sen gick vi till Anders och drack kaffe, Sam och Lucas lekte ännu mer och Anki och Smurf kom dit och surrade skit också.
Nu ska jag ta en lång dusch och sen krypa ner och titta på tv en stund, jobbar i mårn igen.

Jocke och Alex ska titta på fotboll så jag tänker hålla mig ifrån dom iaf=)
Alex håller på att baka fudge-kaka till mig så jag får väl mumsa lite sån innan jag lägger mig=)
Ha en bra kväll!

Elsa gömmer sig för Lucas
Hanna & Anders
sötnosarna fulla av saft och kakor=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker inte katten om Lucas?? =)..

kram sofia

Anonym sa...

halå? måste bara få fråga.. hanna,o sam? va heter dom mer? tycker mej känna igen hanna? o kanske sam också, men sam va så pytteliten när jag träffa han isånafall,så jag är osäker.. :) bor dom i torvalla?eller har gjort iaf? kram