lördag 4 oktober 2008

hjälper mamma
hittar egna


pappa får smaka också=)


Idag har jag städat...äntligen=) har flyttat fram det länge nu, men idag tog jag tag i det.
Kan bero på att jag sovit för första natten på flera veckor, kändes helt underbart att vakna i morse och känna mig utvilad.
Man skulle kunna tro att jag inte sovit pga av Lucas, men han sover som aldrig förr, det är jag som inte kan vända på dygnen igen och får ångest på kvällarna, hjärt-klappning och andnöd.
Men nu fick jag sova iaf.
Så det blev städa, sen skulle vi åka till aspås och gratta Martin, men han var inte hemma, så vi tog en tur till skogen och plockade blåbär ist.
Lucas älskade att springa omkring och plocka blåbär, kolla på alla svampar och känna på alla löv.
Sen for vi hem och käkade middag, och glass med blåbär såklart=)Sandra kom och tog en kaffe, sen kom Lucas farmor en sväng och hälsade på.
Nu ska jag mysa med min gubbe.
Ha de gott!

Inga kommentarer: