onsdag 8 oktober 2008

Det känns som jag missar så mycket när Lucas är på dagis, det är som han blir äldre för varje dag jag hämtar honom.
Just nu ligger han i sängen och ropar efter sin snutt som pappa/mamma tappat bort, tänk att en lite så liten grej kan vara så stor för ett litet barn=)håller tummarna hårt för att Jocke ska hitta den i bilen, annars blir det en jobbig kväll...

Lena har varit här ikväll och tagit en kaffe, men vi var lika pigga och sociala båda två=) nu ska jag lägga mig i soffan och slöa, ska upp till mamma och titta på grey`s sen.
I mårn ska jag få rå om Lucas hela förmiddagen, börjar jobba kvarti 2.
sov gott!

Snutten låg i bilen...*pust* och han somnade direkt när han fick den...sötaste ungen på hela jorden...min unge=)

4 kommentarer:

Anonym sa...

man får juh inte tappa bort det viktigaste i hela världen heller.. =).. jag sitter oxå o väntar på grey´s.. hihiii. du får hälsa lena nästa gång du träffar henne.. =)

*Kramar*

Anonym sa...

Precis sådär är Nova med när det gäller hennes nalle, skulle jag glömma den nånstans så skulle jag få hålla på med nattningen hur länge som helst:) Men det är gulligt när dom har nåt sådär som är så kärt för dom!
Hur är det med er annars då? Kram Malin

Anonym sa...

Ja men man e sugen på att köpa en dosa varje gång man får chansen.. ja du ska bara veta hur gott det hade varit med en cigg oxå.. ha haaa..
men man kan juh bara sluta om man själv vill det.. =)

Kramar

Anonym sa...

Beställde boken på adlibris.se Den finns säkert på akademiebokhandeln också. Verkligen rolig bok, med mkt fylla i =)