söndag 5 oktober 2008

Jag är så besviken på min mamma, hon lär mig varje dag hur jag aldrig tänker bli som mamma.
Den dagen mina barn behöver mig tänker jag finnas där, oavsett om dom är 10 år eller 30 år.
Jag är så glad att jag har jockes mamma, hon är världen snällaste och ödmjukaste människa, precis som sina barn.

Idag ska vi nog hälsa på farfar en sväng och kanske till Aspås om Martin är hemma, nu ska jag roa min inte så lättroade son.
Och kanske väcka min älskling med fika på säng, han förtjänar lite lyx ibland=)
Ha en bra dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka fina bilder när ni va ute.. =)

Man får försöka att tänka positivt även när det är jobbigt o man e lessen o deppig..
Och det får man vara oxå.. med det kommer alltid solsken efter regn..

Hoppas du har haft en mysig Hösthelg med din familj
Kramar sofia