fredag 17 oktober 2008

Vad ska du göra i helgen? jobba tyvärr
Vem ringde dig senast? mamma
Senaste piercingen?. läppen
Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för? ögonen
Har du fått en komplimang idag? varje dag
Pratar du fortfarande med den personen du kysste senast? ja
Vilka länder har du varit i? sverige, Norge, danmark, Bulgarien
Är du kär? hur kär som helst=)
Vad har du ätit idag? korv
Vad var den sista drömmen du minns? ???
Husdjur? 2 katter
Har du pojkvän/flickvän? pojkvän
När spydde du senast? 1 vecka sen
Vem var du i Stockholm med senast? mamma och pappa...många år sen
Vem var du i Gbg med senast? jocke och pappa<3
Vem såg dig gråta senast? Jocke
Vem såg dig skratta senast? Lucas
Vilket humör är du på nu? trött, men lycklig
Vilka festivaler ska du på? fäviken om det räknas
Vem vill du kyssa nu? Min man
Vad vill du helst göra nu? åka utomlands
Favoritsport? inte nåt
Antal ärr på kroppen? ingen aning
Antal blåmärke på kroppen? ingen aning
Favoritspel? betapet
Vad har du gjort idag? tagit det lugnt med Lucas
Vad ska bli kul? att få se min son växa upp
Vad sa du till någon senast? jag vill ha glass
Vad står det i dina 2 senaste SMS?-----
Värsta Känslan? ångest
Bästa känslan? kärlek
Din första tanke när du vaknar? Lucas
Vilken ringsignal har du på din mobil?. en fjortislåt som alla skrattar åt=)
Har du någonsin varit kär? alltid
Vad har du på dina väggar? kort och tavlor
Vad har du under sängen? dammråttor
Ser på?. Dr House & desperata hemmafruar
Lyssnar på? Amy Macdonald
Om du fick träffa vem du ville, död eller levande, vem skulle det vara? pappa<3
Vad vill du bli när du blir stor? Något betydelsefullt
Hur skulle dina vänner beskriva dig? fråga dom
Vilket var det lyckligaste ögonblicket i ditt liv? När jag fick Lucas
Vad skulle du vilja vara världsmästare i? ingen aning
Vilken kroppsdel klarar du dig utan? kärlekshandtagen=)
Vilken superkraft skulle du vilja ha? stoppa tiden
Vad är du beroende av? min familj
Vad skulle du ta med dig till en öde ö? en båt

Utmanar: Grete och Sofia

1 kommentar:

Anonym sa...

hej!!
nu har jag gjort din utmaning..
Hoppas det va mig du menade.. hihii

ha en bra helg..
kramizar