söndag 17 augusti 2008

sovmorgon

Sov till 10 idag, väl behövligt, men det är som om min kropp har ställt in sig på minimalt med sömn, och sover jag länge så känns det som jag har blivit överkörd av en grävmaskin.
Fick en chock när jag insåg att jocke hade både städat och bakat på morgonen, trodde jag inte om han=)
Nu väntar jag på att min lilla skrutt ska vakna så man kan gå ut och hitta på nåt.
Ska sätta igång och söka lite jobb också, jag lär väl ha jobb så jag klarar mig sen, men det vore skönt att ha fast och veta när man ska jobba.
Trivs egentligen bra med vården, men det känns som om det är ett bra tillfälle att pröva nåt annat nu, så vi får se om det kommer upp nåt.
Bara en vecka kvar till dagis nu, så jag börjar känna mig lite pressad angående jobb nu.
tack och hej!

Inga kommentarer: