onsdag 20 augusti 2008




Har inte haft internet, men sprutan gick jättebra, inget skrik och gråt alls, min duktiga lilla kille=)
Igår kom det 2 gubbar och tapetserade vårat sovrum, hade ingen aning om att dom skulle göra nåt åt äckeltapeten, men det kom som en glad överskning..och fint blev det också=)


Idag har vi tvättat, varit ute och gått med Zandra och jenna sen åt vi lunch och Lena kom och sällskapade oss med en kopp kaffe.
Lucas har gått så mycket ikväll så han vaknar hela tiden, han har nog ont i benen, brukar alltid sova dåligt dom dagar han har gått mycket.
På fredag ska jag och svärmor vinna 20 000...bilbingo! som jag har längtat, sist jag var på bingo så fick jag sammandragningar varje gång dom ropade ett nummer=)
Har även klippt mig, blev lugg den här gången=)
Nu ska jag nanna kudde, ha de gött!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vad fin du blev i lugg...funderar på det jag me....Kram

Anonym sa...

Ler snygg säng gumman ;) eh.. den tapeten vill ja ha i mitt kök.. ja har ju tapetsera om hela lyan min i huvudet ja hehe... det blev iaf kanon snyggt i ert sovrum men sängen e ju pricken över i:et =)