torsdag 21 augusti 2008

Skön dag har det varit idag, jag och min lilla prins var och hälsade på Grete och barna,dom är ju så söta båda två, och stora har dom blivit också.
Lucas fick glass av Linus, även massa skor och kläder, mycket välbehövligt nu när det är dagisdax.
Så det blev en långprommenad dit och hem, sen gick vi hem och fuskade till en middag bestående av ravioli=)
Lena kom, så vi gick ut och lekte i parken, lena var lekledare och fick ett svettigt pass med att åka rutschkana med en vild Lucas, sen kom smurf och fick vara lekledare, själv satt jag på en gräsplätt och softade=)

Vi satt och tittade på "du är vad du äter" nu ikväll, då fick jag ett infall och tvingade Alex att följa med ut i skogen och springa, jocke blev lite sur för att jag stal hans tv-spelskompis, men skönt var det att få svettas iaf.
Alex trampade ner i stor lerpöl, så jag fick en rejäl träning av magmuskler också efter att ha skrattat hela vägen hem=)
I mårn ska jag bjuda svärmor på middag, sen blir det bingo, hoppas på en stor slant med mig hem.
sov gott!

Kan ni inte skriva en liten kommentar så jag vem vem som läser!
Någon som vet om man kan titta statistik någonstans?



2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för igår....och jag läser ju det vet du! =)

Anonym sa...

jag läser! vet dock inte hur man kollar statistik på denna blogg