måndag 18 augusti 2008

mysdag

Blev en mysdag ist för städdag, var ut en sväng med Zandra och jenna, när vi kom hem var vi så blöta och kalla att det blev en varm dusch.
Lucas blir helt lycklig när man frågar om han vill duscha, kryper mot duschen och ropar "dutta" sötnosen min! har surrar så mycket nu att man är helt tom i huvudet när han går och lägger sig på kvällen, men roligt är det när han lär sig nåt nytt varje dag.
Eftersom brevbärardåren har tvångstankar och måste kasta igen sin jävla plåtlåda så sov lucas 1 timme på hela dagen, somnade som en klubbad säl innan 19 ikväll.
I mårn ska vi ta sprutan igen, så då lär väl det bli en lite jobbig dag också.

Nu ikväll var jag till Smuffe och drack kaffe med henne och lena, hade lite nostalgiafton, kändes som förr när vi satt i hennes kök och surrade skit.
Har inte varit där på ett tag nu, hoppas att jag orkar mig ut igen och slutar isolera mig nåt mer.
Nu har jag pysslat på med lite kort och ramar så jag glömde bort att gå och lägga mig=)
Ska mysa lite med min man och sen sova...sov gott!

Inga kommentarer: