tisdag 26 augusti 2008

jobb

Så tokigt det kan bli, här sitter man helt nere över att det kanske inte finns jobb framöver...är precis på väg att söka lite tröst i datans värld när telefonen ringer(inte riktigt så drastiskt, men nästan)
Då ringer någon och erbjuder mig jobb...halv9 på kvällen, så nu kanske allt löser sig, ska ringa och prata vidare med chefen i mårn och besöka arbetsplatsen när lillens inskolning är klar.
80% är ju inte fy skam
Men hur ofta händer nåt sånt egentligen?

Annars har dagen varit bra, jag och Lucas har varit hemma och latat oss hela dagen, jag har försökt läsa sagor...vilket resulterade i 20 sekunders lyssnande och sedan överöstas jag av ett väldans tjat om pappa=) någon har blivit väldigt pappig just nu...
Mamma kom och lånade med sig Lucas för att bada i kväll(hon bor en trappa upp) jag tvingade med mig Jocke ut för att springa, men hans gnäll fick mig att tappa lusten, så vi sprang 100 meter sen vände vi.
Puttade ner honom i en lerpöl på vägen till bilen, i gengäld fick jag äta gräs=)moget!
Nu sitter pojkarna som vanligt och spelar tv-spel och jag behöver nog inte skriva vad jag ska göra=) Dr House...
sov gott!

1 kommentar:

Sandra sa...

Åhh grattis! Vad roligt! Vad ska du jobba med?