lördag 23 augusti 2008

Iadg har vi varit på vift hela dagen, Jag fick min efterlängtade sovmorgon, Jocke fick samma sömn som jag fick häromnatten...
Sen for vi till stan när lilleman sovit sin morgontur, sandra hängde på också, for och käkade på max`s och sen på barnens hus och köpte ny bilstol och nya babyvakter.
Nya babyvakter stog inte på listan egentligen, men Jocke lyckades fumla ner en enhet i golvet i natt så den slutade fungera.
Sen blev det kalas med tårta hos Tomas, synd att man var så mätt efter hamburgaren så jag inte orkade få ner någon tårta.

Nu har jag precis lagt Lucas, Jocke är chaufför, väntar på att han ska komma hem så jag får ut en sväng på spåret innan det blir mörkt...måste springa bort hamburgaren=)
I mårn ska vi nog vara hemma och ta det lugnt, kanske tvätta tonvis med kläder om inget annat dyker upp.
Ha en bra kväll!

Mina pojkar


Inga kommentarer: