onsdag 27 augusti 2008

kirbur negni

Var på dagis igen i morse, går jättebra för lillen, han verkar trivas bra.
I mårn ska jag gå ifrån en stund också.
Sen for jag, Lucas och momma till stan och shoppade lite, köpte en åkpåse på babyproffsen till vintern, massa kläder, lite smink och hårgrejer.
Lucas käkade korv och var nöjd hela dagen, är inte så ofta man är till stan nu för tiden, så det är roligt, men tröttsamt.

Pratade med chefen till jobbet idag, allt lät såå positivt..enda tills hon frågade om vi hade katt, killen som jag skulle jobba hos var jätteallergisk=(
Men hon lovade att höra av sig om det dyker upp nåt mer, hon var urtrevlig och jag skulle mer än gärna ha henne till chef.
Trist var det, men jag hoppas det dyker upp nåt mer framöver.

Annars har vi varit lata ikväll, tvättat lite, men det blev pizza och cola till middag.
Jag har inte ätit pizza sen innan jag började med ck, men så gott var det faktiskt inte.
Lena har varit hit med presenter till Lucas, massa bilar och ett gulligt pussel, sen var hon lekledare och lärde Lucas allt om hur man trycker av och på lampor mm...=)
Nu ska jag lägga mig i soffan och sova till någon dålig film.

Inga kommentarer: