söndag 24 augusti 2008

full fart

Full fart har det varit idag, vi var ut på en promenad med Zandra och jenna, försökte få Lucas att somna hela vägen runt hissmofors, han somnade när vi kom in på ica efter promenaden=)
På ica träffade vi Cornelia och Ida som följde med hem, Lucas fick verkligen leka av sig med dom ett tag, sen kom Micke, Lena och Annika och tog en kaffe.
Lena såg sprickfärdig ut, skulle ha fått bebis för flera dagar sen, men jag hoppas hon tittar ut snart.
Zandra hjälpte mig att laga mat, hade förberett allt in minsta detalj=)
Sen gick jag, Jocke och Lucas ut och lekte en stund, in och duschade, nattade lillen och sen tog jag en promenad till med Zandra.
Vi gick runt och tittade på hus i krokom en timme, ett väldigt avslappnande sätt av fördriva en kväll=)
Nu ska jag titta på Dr House för ovanlighetens skull=)
I mårn börjar inskolningen på dagis, ska bli spännande.
Natti natti!

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe det går nog bra på inskolning sak du se.. det är skitjobbigt i början sedan emd tiden blir det mindre jobbigt iaf.. fortf jobbigt men lite mindre =D

/Kram -G-