fredag 22 augusti 2008

jag är trött på att skriva titlar

Har varit ner på hc och pinkat idag, träffade fredrik som undrade varför man går dit för att pinka=) har iaf tittat om jag har uvi, visade inget, men dom skulle kolla närmare så det kommer väl svar nästa vecka.
Fick en manlig läkare som ville "ner" och titta, måste säga att jag är inte pryd, men jag faktiskt inte ha en okänd karl där nere=)
Lucas fick vara hemma med Lena, första gången någon annan än farmor och mormor passade honom, hade gått jättebra iaf, sandra var också här, men hon låg i fåtöljen och sov mest hela tiden.
Nu lagar jag massa mat, blir kyckling, klyftpotatis och ugnsgrönsaker *mums*
Längtar som en tok till kväll, vill få krypa ner under täcket och sova flera dygn, får se om lillen också vill sova mer i natt.
Jag SKA ha sovmorgon i mårn!

Tänk att min lilla skrutt har varit så här liten, man glömmer så fort att dom varit mindre=)

Inga kommentarer: