söndag 9 november 2008

Åkte till farfar direkt när jag slutade jobba idag, han bjöd på kaffe, tårta och bullar, och så kom Johnny, Anna-Lena och lilla Rasmus.
Jag kan inte komma ihåg att Lucas varit så liten, att han inte kunnat sitta, gå, eller surra.
Rasmus satt i sin mammas knä och tittade på Lucas som möblerade om i alla skåp, han är så blyg första 2 minuterna när vi kommer till någon, sen går det över och han tror att han bor där=)river och sliter i allt som är spännande, men det är ju tur att han är nyfiken och vill se världen iaf.
Lucas har börjat krama alla innan man ska gå, sprang fram till faffa flera gånger och skulle ha en kram innan han var nöjd och kunde vinka hej då=)farfar blev iaf rörd och glad över lite kärlek från sitt banbarnsbarn.
Sen åkte vi på graven och tände ett ljus..ingen ångest, kändes skönt att kunna åka dit och gratta pappa.

På tisdag ska jag klippa mig, men jag har ingen aning om hur...lite sugen på att klippa kort, men det brukar sluta med tårar och ångest.

så snygg, men mest pga slingorna

kort och stilrent


Dom här är ganska lika, men lite olika längder


Vad tycker ni?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den översta tyckte jag va skitläcker! Både själva frisyren och färgen. Tänk om mabn själv tordes göra något så drastiskt..

Anonym sa...

nån av dom sista bilderna tycker ja.. =)

*Kram*