onsdag 5 november 2008

Jag har blivit utmanad av http://vallenfamiljen.blogg.se/

Regler har den också och de är följande:


· Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.

· Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

· Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

Låt dem sen veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Så - det här är jag:

* Jag har fobi för ögon(när folk vill att man tittar efter skräp typ)

* Jag biter på naglarna

* Jag lyssnar gärna på dansband

* Jag älskar att pyssla (men har aldrig tid)

* Jag är alltid stressad och virrig

* Jag är konstant rädd att något ska hända någon som står mig nära.

* Jag är en data-nörd=)

Jag utmanar:

Gabbe
Sandy S
Malin E
tuffloysan
Desiree
Grethe
theres

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja min lilla bebis.. =)
ja men du är juh även mamma till ett litet troll..
o då får man vara trött.. hihiii

kram

Anonym sa...

jag fatta inte=) hahah sandy