söndag 30 november 2008






Gick till martina igår kväll och skulle mysdricka lite glögg med henne, Katta, johan, joel och Enke, men mysdrickningen slutade med att jag, Martina och Katta hamnade på en gaykväll på Mark Twain=), roligt var det iaf.

Känns som den här helgen bara försvunnit, precis som alla helger brukar göra.
Igår var vi in och storhandlade, var på barnens hus och handlade massa julklappar till Lulle som han så klart ville ha direkt=)
Sen träffade vi Tomas och tog en Mac donalds och innan vi var hemma så var klockan 5, men vi fick iaf massor gjort och Lucas älskade att springa omkring på barnens hus och titta på allt=)

idag vaknade jag och kände mig inte alltför bakis, så jag tog tag i vårat badrum och gjorde en storstädning, sen vilade jag och Lucas, sen for vi till stan på kalas och kom hem vid 5 igen.
Lucas fick feber idag igen så jag ska vara hemma i mårn, förstår inte vad det för jävla förkylning som aldrig vill försvinna.
Nu ska jag gå upp till mamma och färga håret, ha en bra kväll!

Inga kommentarer: