lördag 1 november 2008

Idag har Jocke och Emil lekt byggare bob hela dagen, tänk att det kan ta så lång tid att få upp en hylla=) men den är ju uppe nu iaf och fint blev det.
Jag, Smurf och Lucas har tittat på och druckit kaffe...ja inte Lucas då, men han fick saft ist=)
Var iaf roligt att träffa Smurf, känns som evigheter sen vi hade kafferep sist.

Sen kom mamma ner och var barnvakt och käkade middag med oss, blev kycklingburgare som var supergoda.
Jag och jocke åkte till Näskott och tände ljus på farmor och pappas grav, var så fint på kyrkogården med alla ljus, och fullt med folk..jocke hade en bra kommentar -man vet ju inte vilka som är andar eller riktiga människor här när det är så mycket folk=)
Lucas har blivit både förkyld och fått ögoninflammation, allt på en gång så klart=(
Hoppas han är lite piggare i mårn så man kan vara ute och leka, just nu ligger han i sängen och surrar utan en tanke på att sova tydligen=), Jocke är chaufför till Sandra och Markus.
Jag längtar efter sängen som vanligt, vill bara få sova, men tänkte kämpa på att vara uppe en stund ikväll eftersom jag har sovmorgon i mårn.
Nu ska jag titta på lite Dr House.
Natti Natti!

Inga kommentarer: