lördag 15 november 2008

Fick sovmorgon i morse, men vaknade endå halv9 till ljudet av teletubbies och Lucas skratt=) men vilket underbart uppvaknande.
Sen klädde vi på oss och gick ut och skulle leka i snön, tyvärr så tyckte jag och Jocke att det var roligare än Lucas tyckte.
Var så jobbigt för lillen att gå i snön, han for mest omkull och gnällde.
Men han tyckte att det var mysigt att få sitta i vagnen och titta på när vi hade snöbollskrig iaf=)

Sen väckte vi upp Alex och kämpade oss ner på byn en sväng, nu ligger mitt hjärta och sover, och mitt andra hjärta pratar i telefonen.
Jag ska gå upp och ta en kaffe med min gamla mamma...
Ha en bra dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ne det var det jag tänkte åxå att det ev inte är kolik, efs det är lite för sent för det, vilket är skönt som tusan att man ganska säkert kan utesluta det. Men det där att han inte blir helt mätt.. ofta brukar han va extra gnällig på kvällarna, å han brukar då få en flaska ersättning och somnar så gott på det. Men igår ville han knappt ens äta det. Och inte äta på mig. Nu har han iaf sovit en stund och ätit, och ligger i sängen och verkar nöjd. Antingen är det juh tänderna som spökar. Eller magont. Eller nån förkylning. Hoppas iaf det går över =) Ang veckorna, så må han juh vara runt 16 veckor nu. Han blir juh 4 månader på torsdag. Men han kanske har sin skrikperiod nu. Bara hoppas det går över =)