torsdag 27 november 2008

Ja då har man varit ledig i 3 dagar och skulle hinna såå mycket...hann ingenting=)
Har druckit massa kaffe med vännerna och det är ju roligare än städa, och göra massa måsten.
Dessutom är vi tokförkylda och griniga så då orkar man inte så mycket, men till helgen kanske jag hinner med något om jag har tur.
På lördag ska vi storhandla och hälsa på faster som har fyllt år, och på söndag ska vi på kalas hos jockes mosters ungar.
Och så ska jag hinna baka 7 sorters kakor någon gång däremellan också=)

Nu ska jag och min darling titta på Heroes, sen blir det sussa och upp å jobba i mårn.
Sov gott!

melissa säger ajaj till Lucas=)
Lucas favoritmössa
klär på sig själv, då ser det ut så här=)
Lucas fick en pulka av mormor, visst ser han entusiastisk ut=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha lillpolisen

Anonym sa...

vilka fina kort du har lagt ut på senaste tiden.. =)
det va såå länge sen jag va in o läste din blogg..

*Kram*