torsdag 6 november 2008

Började min morgon hos hjärnskrynklaren som grävde lite i mitt liv som vanligt, gick därifrån 10 kg lättare=)
Lucas fick vara 2 timmar på dagis idag eftersom det var så länge sen, han sprang mot ytterdörren när jag sa dagis och hade varit så glad hela tiden på dagis.
När han kom hem så märktes det verkligen att han saknat dagis, inte alls lika rastlös som han varit senaste dagarna.
Nu ska han vara där 15 timmar i veckan så länge Jocke är arbetslös.

Sen har vi bakat, Sandra, jocke och Lucas bakade med trolldeg och jag bakade drömmar, tror dock att sandra hade roligast med trolldegen...vilket dåre=)

Smurf och Emil kom förbi på en kaffe för en stund sen, nu ska jag och min älskling slappa i soffan, i mårn ska jag jobba så det blir tidig kväll i kväll.
Natti natti!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men trolldeg är mycket roligare.. =)

*Kram*