måndag 22 september 2008

Är trött som en tok nu, vill bara krypa ner och sova flera dygn.
Lucas vaknade 23 igår kväll, somnade om 3 i natt efter att ha skallat, klättrat och kramats på mig i flera timmar, han vägrade somna om i sin säng så jag tog med honom till våran säng.
Tillslut somnade han iaf, och jag vaknade i morse av en duns, ja han hade dykt rakt ner i golvet...sista gången han sover hos mig iaf.
Ingen av oss sover bra, men mysigt var det att få kramas hela natten iaf...får binda fast honom i sängramen nästa gång=)
Trötta och hängiga har vi varit hela dagen, var på en promenad med Zandra och jenna, sen blev det tvätta och fixa mat.

Polisen var på Jockes jobb och tog prover på bilen idag, dom hade lämnat blod efter sig så jag hoppas dom finns i registret för då åker dom jävlarna dit.
Tack och hej!

Inga kommentarer: