tisdag 16 september 2008

hysteriska familjen

Har fortfarande inte mycket ork, men just nu beror det på att jag slutat röka och hårdbantar...ja självklart ska jag ta all skit på en och samma gång, har en tjurig sambo som också försöker sluta...och en son som har har en epidemi av tänder på väg, sover inget och gnäller mycket...underbara familj=)
Jobbade idag, var såå skönt att få komma iväg och jobba, men ännu bättre att få hämta min lilla skrutt på dagis och överösa honom med pussar efter att ha saknat honom dom jättemånga timmarna tills kl 14 som jag var borta=)

Sen gick vi hem och drack kaffe, jag, mammsen och lena, lagade massa olika mat, och städade lite.
Nu ikväll fick jag hysteriskt utbrott och tvingade med mig Zandra och lena på en promenad runt forsen, skönt var det och mitt röksug försvann direkt.
Nu ska jag självklart titta på Dr House och sen sova.
En ny stressig morgon i mårn, i morse försov jag mig och hann precis på dagis i tid och på jobbet i tid.
Jobbar lika pass i mårn, så jag kanske ska ha lite bättre framförhållning då=)
Natti natti!

Terese: förlåt att jag inte har svarat, men ring mig nåt i mårn efter 15 så lovar jag att svara.

Inga kommentarer: