onsdag 3 september 2008

marilyn

Jag har provsminkat Lena ikväll och fixat hennes "Marilyn-lockar" fattar inte hur vi ska få tiden att gå ihop på lördag, Jocke jobbar till 15 och lena jobbar till 15, Lucas farmor hämtar honom kl 17, och sen ska jag hinna fixa mig och Lena.
Och jag har fortfarande inte kommit på vad jag ska klä ut mig till, snälla kan någon säga någon man kan vara i "tema film"????
Jag har världens dåligaste fantasi just nu, är förkyld och har kämpat med Lenas look i flera timmar.
Ska lägga ut bilder i mårn så ni får se hur resultatet blev.

Min lillskrutt hade varit en liten ängel på dagis idag, hängde i mitt byxben och gnällde hela morgonen, sen kommer han till dagis och är hur snäll som helst=)saknade han som en tok, och i mårn ska han vara där ännu längre=)
Var så skönt att få komma hem och vara helt själv med Lucas idag, känns som evigheter sen jag var det.
Jag vill verkligen inte börja jobba igen, vill bara få vara hemma ett tag till och njuta av varje sekund med Lucas.
Nu när allt händer ska man missa det, jag hann ju iaf se när han lärde sig gå och började prata.
Men tänk vad mycket roligt man ska missa på dagarna framöver=(
Nu ska jag titta till mit lilla underverk och sen krypa ner i min underbara säng..natti natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Pippi Långstrump var jag på min systers 40 års kalas... Hon var riktigt kul att vara!Krma sarah