tisdag 2 september 2008

god natt

Lucas & Sam
min trötta sjukling
lyckliga fyllekärringar
dårhuset


Har inte blivit så mycket bloggande sista dagarna pga av tidsbrist.
Men i lördags var Hanna, Sam, Anki och Anders här, Sam och Lucas lekte hela dagen,
Kvällen fick jag ett infall och åkte till ytterån på kalas med tjejerna, kvällen slutade i katasrof på alla sätt och vis, men som vanligt är det roligast på förfesten.
Söndagen trodde jag att jag skulle spendera över toan, men jag kände mig ganska allert så vi gick till parken och lekte med Sam och gänget, sen fick pojkarna lunch och leka, bråka, prata och gråta tillsammans=)

Igår blev Lucas sjuk och verkade helt menlös, så vi hoppade över dagis och var hemma och kurerade ist.
Men idag blev det dagis, åt där också, alldeles själv...alla andra barnen åt ju själv så han ville inte bli matad av mamma=)(vem har han fått den envisheten ifrån då?)
Hade lite tjejkväll hos Zandra i går också, mysigt var det att sitta och dricka kaffe, surra skit och snusa på lillgumman.
Idag har tjejerna varit här och sällskapat, trots att jag varit sur och gnällig hela dagen...förlåt!

På lördag ska vi på maskerad, ska bli så roligt att få träffa alla igen och klä ut sig lite, barn på nytt=)
Jocke ska va "bad Santa" jag ska va "cher" och lena vet jag inte om man får avslöja.
Vi skulle ta med ficklampa och paraply...man kan ju undra vad det blir för nattliga äventyr då?

Nu ska jag natta natt!

Inga kommentarer: