fredag 5 september 2008

1234567890

linus
grethe & Lina
gosen
äter korv
helt tokig=)
Idag var Lucas på dagis mellan 9-12, jag for till grethe och tog en kaffe, sen for jag och Lena hem och käkade lunch och hämtade sedan lillen och for till stan.
Blev inte mycket klokare av det , så vi for till kläddax ist, där hittade jag allt jag jag behövde=)
Sen gick jag och Lucas och la oss en stund, är det bästa som finns att få somna med han på armen eller bara kunna ligga och titta på mitt underverk.
Åt korv med bröd till middag eftersom jag var trött och lat, sen kom Sam, Anki, Anders och lilla söt-Sam på besök.
Men både Sam och Lucas var trötta och tjuriga, så dom får leka mer i mårn.

Var med om når helt sinnessjukt idag, jag fattar inte vad det är för fel på människan? men jag fick mig ett gott skratt iaf=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Men vilka söta barn.........allihop!