onsdag 24 september 2008



Hittar ingen bild på oss alla, så det får bli en på oss var=)min underbara familj<3

Blev inte mycket gjort idag heller, var ner på byn en sväng, det tog väl ungefär 1 1/2 timme eftersom Lucas skulle gå själv.
Jätteroligt att han vill gå, men tänk om han gick dit jag går, han ska alltid gå åt det andra hållet=)
Är iaf roligt att vara ute och promenera, och motion får jag kan jag lova=) blir massa jagande.

Nu ska jag mysa med min älskling, ska titta på Heroes och hoppas på att jag hänger med lite bättre än i går kväll.
Försökte titta, men jag var så trött att ingenting fungerade i min hjärna.
Somnade tillockmed i soffan när Alex surrade med mig...då är det illa=)
Nu måste jag nog springa och handla nåt gott, kanske vågen visar ännu värre siffror i mårn=( föräldragrupp är det i mårn också, ser verkligen fram emot att få träffa alla och småttingarna igen.
God natt på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vad fin du e på kortet!

Anonym sa...

Hej hopp!
Vilka fina kort.. o vad stor han har blivit lucas..
har inte internet ännu.. så jag tjuvläser lite från andras datorer.. har glömt bort att kommentera din inlägg.. =) så jag skriver en liten kommentar nudå..!!
sluta titta på vågen.. du är vvacker som du är.. (Bara så du vet).. ;)..
Många kramar sofia