söndag 21 september 2008

förbannad så in i helvete!

titta! ett löv
min snoris=)
det ska börjas i tid, Lucas ska bjuda på en snus=)
söta sam


Jag kan inte fatta hur en folk fungerar, i natt har någon/några slagit sönder bakrutan på våran bil.
Inte tagit nåt eller ens försökt, bara för att förstöra...vad är meningen? hade tydligen varit några snorungar som kastat glasflaskor ute i natt, får jag tag i den som gjort det här så ska dom få känna på glasflaskor!
Vi har iaf helt underbara grannar som kommit och berättat om bilen hela dagen, synd att ingen sett nåt bara.
Har varit så arg hela dagen så nu är jag helt utslagen.

Annars har vi mest varit hemma och tagit det lugnt idag också, var ner i lekparken en stund bara för att få komma ut i friska luften.
Sen somnade vi alla 3 efter Lucas hysteriska utbrott, insåg efter ett tag att han hade ont i munnen, så då fick han alvedon, sen somnade han på pappas arm.
Nu ikväll kom farmor på besök, sen kom Anders, Hanna och Sam, Lucas och Sam lekte en stund, käkade lite apelsin och sen blev båda trötta och pipiga=)
Vi ska åka och bada med Hanna och Sam nåt framöver, roligt för Lucas och Sam att få plaska runt lite.

Nu ska jag titta till min lilla skrutt, sen blir det nog lite film.
Ha de!

1 kommentar:

Anonym sa...

Faan va surt =/ Men tur ni inte blev av med nåt iaf. När vi bodde i stiftelsen så fick vi bilrutan sönderslagen, och stereon blev stulen. Dock var den bara värd runt 50kr hahah..