måndag 8 september 2008

god natt

Har haft en suverän helg, det blev maskerad med tipsrunda och scenskräck=)
Blev förfest hos nygrannen, sen lite mer förfest hos Katti, sen bar det iväg mot folkets hus.
Där blev det välkomstdrinkar, tipsrunda med påfyllning efter halva vägen, upp på scenen och sjunga jämtlandsången så vi blev diskade=) men tokroligt var det iaf.

jobbade i natt vilket var mindre roligt, kändes som natten aldrig skulle ta slut, sprang och hämtade Lucas på dagis vid 2, men han gav mig en kram och vinkade, ville stanna kvar en stund till=) men det är roligt att han trivs iaf.
Är nog värre för mig det här med dagis, jag vill bara gråta varje gång han ska dit=(

Sen har vi haft kafferep ute hos Zandra, nu är jag slut som artist och tänker sova.
Ha de gott!

kommer bilder sen, datan verkar vara lika trött som mig=)

Inga kommentarer: