söndag 14 december 2008

Nu är jag slut som artist, vi har haft kalas sen 2 idag tills nu.
Men roligt är det att träffas allihopa, synd att man måste städa efter allt bara=) men svärmor ät ju världens gulligaste och hjälper alltid till med allt.

Nu har vi gjort upp planerna inför jul också, vi ska ta med oss Martin och Cornelia och åka upp till Enarsvedjan den 23:e, ska bli så mysigt att vara där uppe och bara må gott några dagar, får se hur länge vi blir där, vi behöver egentligen inte åka hem förän den 29:e.
Jag har laddat ner tre kronor från första avsnittet, så nu tänkte jag ha lite nostalgi och börja titta=)
I mårn jobbar jag kväll, så om jag har tur kanske jag får sova en stund i mårn också.
Ha det gott!

farmor får paket
en av tårtorna
Lucas & pappa läser

1 kommentar:

Anonym sa...

åhh har du färgat håret?=)