lördag 13 december 2008

Lucas var snäll och gav mig sovmorgon i morse, ja tänk att man kallar att sova till 8 för sovmorgon=)men vi missade Lucia iaf.
Annars har vi mesta bara städat idag, Jockes släkt kommer ju och kalasar för Jocke och Annelie i mårn.
Jocke jobbar på Q8 ikväll, så jag och Lucas har haft myskväll utan pappa=) vi har bakat havrekakor med russin...Lucas tyckte det var roligast att äta russin, men en och annan kaka lyckades han få till=)
Jag funderar på att titta på "p.s I love you" trots att jag redan sett den en gång så kan jag nog se den många gånger till.
Men nu måste jag skura golvet och diska undan efter bakningen.

"Ingen som kommenterar längre, ni kan väl skriva ett hej iaf så jag vet vem som läser"

Lucas frågar momma om han får spela, han har hört att killar som spelar får många tjejer=)

3 kommentarer:

Anonym sa...

"Hej!" :) Hoppas allt är bra med familjen. Följer din blogg för att hålla koll på nån hemma iaf :) Känns som att man tappat ganska mycket på två år som västmanlänning. God Jul! Kram /Erika Lundh

Anonym sa...

Hahah.. klart man får tjejer när man spelar gitarr. Är juh såå mysigt med gitarrkillar.

Anonym sa...

hej