söndag 21 december 2008

Jag har varit dålig på att uppdatera, beror på att jag jobbat hela veckan och helgen.
Men nu har jag gått på jullov en vecka=)
Slutade halv5 idag, men endå hunnit storstädat, duktig jag=)
Jocke hade lagat lyxmiddag, så jag fick söndagsstek och ett glas vin, bjöd Alex på mat och tände det fjärde ljuset.

I mårn ska vi till stan och handla sista julklapparna, ingen bra dag att göra de, men den enda dagen vi kan.
Sen ska vi packa och göra klart det sista, på tisdag morgon kommer Martin och Cornelia, sen åker vi till Enarsvedjan.

Jag fick en symaskin i tidig julklapp, sydde gardiner i förrgår kväll och nu tänkte jag försöka mig på att sy något roligare=)
Men först ska jag titta på tre kronor.

Ha de gott!

"Cornelia, Lucas & Martin förra julen"
Alla tre har vuxit så mycket senaste året, tänk att det händer så mycket under ett år.

Inga kommentarer: