torsdag 4 december 2008

Jag kanske trodde fel om att lilleman var på bättringsvägen, mamma var barnvakt idag så jag och jocke kunde jobba och Lucas var jättetrött.
Hoppas han blir piggare efter helgen så han kan vara på dagis, och som att inte all sjukdom var nog så har han kommit in i ett jävla trots också.
Skriker tills han få sin vilja igenom och lägger sig på golvet och skriker...men går jag ut ur rummet så blir han tyst och följer efter, för att sedan lägga sig där och låtsasgrina...ja det är rart med barn=)
Endå älskar jag han så mycket så det värker i hjärtat, han är ju det bästa som finns...även om han kan konsten att driva sin mamma till vansinne=)

Jag ska jobba fredag och lördag, ledig söndag och hoppas på att jag hinner baka lite.
Nu ska jag spöa jocke i betapet=)
Ha de gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Huga vad man INTE längtar tills dom blir större och börjar trotsar. Men man kanske får lära sig hur man ska hantera det då..?