lördag 6 december 2008

Ja de blev som jag trodde, det smällde till och så var dagen över.
Har haft en lugn och skön kväll på jobbet, jobbade till 11 i morse, sen hem och sov och pussade på mina älsklingar, sen iväg och jobbade ett pass till.
I mårn är det ledig dag och jag skulle vilja åka på marknad på jamtli, men jag vetefan om jag har lust att betala för att stå där och frysa, vi får se vad vädret säger i mårn.
Måste försöka hitta på nåt så min lilla trotsiga son får lite roligt, han är nog så uttråkad och less på sina föräldrar så han skulle kunna rymma nu=) men han ska ju få gå på dagis på måndag iaf.
När jag frågade idag om han saknade dagis så gick han till ytterdörren och bankade och ropade dagis=) sötnosen min.

Nu ska jag ägna mig lite åt min man innan jag kryper till kojs.
Ha de gott!

Inga kommentarer: