tisdag 16 december 2008

Har varit en lång och jobbig dag idag.
Den började inte så bra heller, jag ställde aldrig klockan igår och Lucas tog sovmorgon till halv9, vi skulle vara på dagis 10.
Ja vi fick iaf till det så vi var klara, men vart var bilnycklarna? jo jocke hade dom i fickan...PÅ JOBBET! efter en halvtimmes ilska så löste vi det och Tino och martina(min morbror och kusin) hämtade oss och skjutsade iväg Lucas på dagis, sen for vi till Ede.
Begravningen var fin, men jag fick så ont i hjärtat när jag tittade på gammelmomma, andra barnet hon får begrava och 3 barnbarn, jag tycker inte man ska behöva begrava sina barn=(
Sen blev det fika och träffa alla som man inte träffat på flera år, varför ska folk behöva dö för att man ska träffas.
Jag och Martina ska planera in en släktträff till sommaren, och hoppas på att momma finns kvar då.
Nu ska jag gå upp till mamma och titta på Ugly Betty.
Tack och hej!

Inga kommentarer: