fredag 20 februari 2009

Tänk att man bor ihop den lataste människan på denna jord, är så arg så jag kastade sönder tvättkorgen=(
Måste gå en kurs i att hantera sin ilska, tur att jag aldrig blir så arg när Lucas är i närheten iaf.
Jag känner mig som en jävla robot, varje gång jag blir klar med nåt så är det bara att börja om från början.
Jag ska jobba hela dagarna, komma hem och laga mat, diska efter maten, tvätta, och vara världens bästa mamma och sambo.
Sen ska jag på något sätt lyckas få ihop några timmars sömn under dygnet så jag orkar kliva upp, gå på jobbet och komma hem och vara robot igen...

Det enda jag vill vara av allt det där är världens bästa mamma...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Känner delvis igen mig =/

Anonym sa...

Dr Phil kommer i slutet av maj eller början av juni och läxar upp mannen i huset!

Anonym sa...

Jag har utmanat dig :) Kolla min blogg!

Anonym sa...

Du e utmanad på min blogg;)