torsdag 19 februari 2009

Nu har vi varit stan varje dag hela veckan, får vara lugnt på den fronten ett tag nu.
Men jag behövde ju nya gardiner till köket, så vi masade oss in efter att ha lämnat lillen på dagis idag.
Blev en runda på varenda affär vi hittade och tillslut hittade jag dom på Rusta av alla ställen.
Sen åkte vi på Daffy`s och hade myslunch, Jocke åt en svettig pizza och jag knaprade glatt i mig en sallad=) han förstår inte varför jag inte kan fuska "en gång" trots att jag förklarat att om jag fuskar en gång så kommer jag fortsätta.
Så lätt för honom som kan äta vad som helst utan att gå upp ett gram, jag tittar på McDonalds skylten om går upp 3 kg=)

Sen hämtade vi lilla busen på dagis och åkte på Bvc, blev vägning, mätning och spruta.
Och så skulle dom kolla om han kunde det som ska kunnas av en 1 1/2 åring, och det kunde han så klart=)
Dom ville veta hur mycket ord han kunde säga, men läkaren sa att han sagt dubbelt så många ord som dom ska kunna på väg in i rummet=)
Gick iaf bra med sprutan, lite pip när dom stack, men sen blev han mallig när han fick ett plåster=)

Nu ikväll kom sandy och hälsade på, roligt att träffa den lilla tokan igen, synd att hon ska flytta bara=(
Nu ska jag ta en dusch och slappa.
Ha de gott!

Inga kommentarer: