söndag 15 februari 2009

Ja nu var det evigheter sen jag skrev nåt sist, har väl inte haft ork att skriva senaste tiden.
Igår var iaf jag, mammsen och lena ut på Plaza och firade mamma som fyller år idag.
Jag är en hemsk människa som lämnar jocke ensam på alla hjärtans dag och går ut och festar ist =) personligen tycker jag att man ska älska och ta hand om varandra hela året, inte bara en dag

Jag hade iaf en grymt rolig kväll med massa dans som resulterade i träningsvärk idag, trots att jag stått och trampat på orbitreken varje dag senaste veckan.
Min diet gick ju lite åt skogen igår eftersom jag tryckte i mig pizza och diverse drinkar innehållande litervis med socker...men det var de värt=)
Nu ska jag vara lite social med Lena och väcka min älskade lilla son.

Ha de gott!




1 kommentar:

Anonym sa...

va fin du är på kortet... =)